Välkomna! Samlad pott!

Välkommen till den samlade och nya Bloggen!

Efter att ha haft mitt material utspritt på Facebook i dels egna anteckningar, dels i de två grupperna "Bibelgemenskap och Veckostudier samt "Flecks of Gold and grains of Salt" samt på två olika bloggsajter så har nu samtliga texter samlats på denna bloggsida. Här finns efterhand alla blogtexter på svenska och engelska, samt videosändningarna!

"Sub sola Nihil Novus" går i graven så småningom. Denna nya blogsida består parallellt med www.donobauer.com som är min hemsida. Även den uppdateras så att svensktalande som engelsktalande hittar allt material där. Länkar finns där till nedladdning av alla videosändningar i mp3 format. Videosändningarna är alla uppladdade på en "Youtube" kanal. Det finns också ett antal pdf filer med mina senaste fem bokmanus, de kommer att finnas tillgängliga mot en rimlig kostnad.

Klickar du på mitt namn uppe till vänster kommer det upp :Teddy Donobauer, svenska och Teddy Donobauer. Du är nu inne på den första av dem. Vill du se det engelska materialet klickar du in på den andra.

En blogg är inte mer meningsfull än det gensvar den får från läsare och människor som ger feedback. Så hör av er med synpunkter och kommentarer och kanske temata som ni ville diskutera.

Så länge jag kan och orkar skall jag fylla på med aktuella frågor och det eviga Gudsordets svar på dem.

Teddy Donobauer. Doncaster  8 februari

(For English speaking people: go back up to my name in the left hand corner, click on it, and open the Teddy Donobauer option. That brings you to the English texts and videos.)
Share:

No comments:

Post a Comment

Mest lästa

Senaste inlägg